onsdag 15 september 2010

Fantastisk uppfinning och lite till

Väninnan i Danmark kommenterade på mejlen, att det där med att rita riktningen till höger eller vänster (från gårdagens tak och golv), kanske har med högerhänthet och vänsterhänthet att göra. Vilket i sin tur har med att göra vilken hjärnhalva man väljer att tackla världen med. Det låter väl troligt. Jag får läsa mera om det och återkomma.

Sonen tog fasta på att jag cykar och skickade en länk med förslag på en cykeluppfinning från Kina. Den verkar bra.
Väninnan i Danmark kontrar att den där ryggsäcken blir rätt svettig. Att hon föredrar att vifta med armarna på vanligt sätt.
Själv kan jag tänka mig cykeluppfinningen i julklapp ;-)
Det påminner mig om att jag måste fixa cykellyse snarast! Det börjar bli mörkt tidigare nu. Uppfinningen kan Du titta närmare på här:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar